מגרש השדים הכחול - צ'אפטר 10

אחרי שנים רבות אנחנו מוציאים לכם עוד פרק של מגרש השדים הכחול!
בגלל העומס הרב לקראת סוף השנה עם הבגרויות והמתכונות ועוד כמה עבודות שהמורים דחפו לנו בזמן הקצר שנותר לשנה... לא היה לנו כמעט זמן לעבוד על הפרק, אבל הפעם יונתן עשה עבודה מעולה ותירגם את רוב הפרק (לשם שינוי XD)! הסיבה היחידה שאני מפרסם את הפרק היא שיונתן לא עונה לי ואני לא רוצה שתחכו יותר מדי.
כבר ראיתם את הרקע ואת הלוגו החדשים שלנו? מה דעתכם, נכון יפהפיים? ואם כבר מדברים על עיצוב... חדשות טובות, בקרוב אנחנו עוברים אתר, נשארו כמה דברים סופיים לסדר בו. נעדכן אתכם עם לינק מיד לאחר שנסדר בו הכל, ולמרות שאני בעצמי בקושי מחכה לפרסם אותו אני נאלץ לבקש מכם לחכות בסבלנות, אז אל תלכו לשום מקום ;)

יש לי גם חדשות רעות לספר לכם. לילו, העורכת הלשונית שלנו החליטה לפרוש לאחר פרק 9, אנחנו מעוד עצובים שהיא החליטה לעזוב ורק מחכים שליד הטלפון (סקייפ) שהיא תתקשר ותודיע שהיא חוזרת אלינו :( ולכן אני עשיתי עריכה לשונית לפרק הזה, אנחנו צריכים עורך לשוני למנגה אז מי שרוצה אלה הם הדרישות:
1) כתיבה נכונה ללא שגיאות כתיב. 2) סקייפ פעיל. 3) ידע בשימוש פוטושופ. 4) ניסיון קודם (לא חובה).

כל הדרישות הינם חובה (אלא אם צוין אחרת) על מנת להתקבל, אם אין לכם את אחת הדרישות לא תתקבלו


הורדה- כאן
קריאה ישירה- כאן

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חזור למעלה