סיום הפרויקט מאדוקה מאגיקה! צ'אפטרים 11 ו12!

היי אנשיםם DD: !
כמו שניתן לקרוא מהכותרת זהו סיום הפרויקט "הנערה הקסומה מאדוקה מאגיקה"! וגם סיום הפרויקט הראשון במנגהשלף!! הו, איזו התרגשות X3!!
אני עוד זוכרת שלפני איזה שנה בערך הצטרפנו לאתר והפרוייקט נמשך קצת יותר משנה (שנה וחודשיים). כן, כשאני מסתכלת על זה, זה די הרבה זמן לפרוייקט קצרצר, אבל אני שמחה שהצלחנו רוב הזמן להוציא חודשי (רק לקראת הסוף היה קשה וזה, ונמשך להרבה יותר זמן >: ). אז... תודה לכל הקוראים ^^! נשמח לראות תגובות~.
כמו כן, שרי הזכירה באתר החדש ישן, שאנחנו עובדות על V2, אם אתם תוהים מה זה- זה קיצור לVERSION2 (אם מישהו במקרה לא ידע..) וזו גרסא שניה. אני מסתכלת עכשיו על הצ'אפטרים הראשונים ודי מזדעזעת מאיך שזה היה |: , כך שהחלטנו לעשות את הV2 בשבילכם, ממליצה לחכות לו, אבל... אנחנו לא מבטיחות שהוא יצא במהירות כי אנחנו רוצות שהוא יהיה טוב ויקח זמן..
אז חשבתם שזהו הסיום של הפוסט?! כמה חבל!! יש לי על מה לחפור D: ! כבר הזהרתי מראש מהפוסט הקודם שלי! (אלא אם כן תחליטו לדלג על הקריאה.)
החלטתי להמליץ לכם לצפות באנימה של מאדוקה. נכון, זה לא קשור למנגה וזה לא ממש נכון לסטות מהנושא של האתר אבל בכל זאת, אני באמת ממליצה לכם!!
לא, המנגה אינה שונה מהאנימה בהרבה. אם מישהו לא יודע, האנימה היא המקור ועשו די במקביל את המנגה. סה"כ חתכו קטעים לא חשובים וכאלה מהאנימה, אבל זה לא פוגע בהבנה שלכם למתרחש במנגה. עוד אחד הדברים שהשתנו זה המקומות, באנימה ניתן לראות שהכל נראה יותר עתידני לעומת המנגה. אבל זו לא הסיבה שאני ממליצה, אז למה אני ממליצה? מ2 סיבות: אנימציה ואוסט (OST).
ובכן, מה יכול להיות כל כך מיוחד באנימציה? האנימציה של וויזואלים כאן רגילה וטובה כמו תמיד, אבל, יש כאן דברים מיוחדים למדי (זה למה אני כלכך אוהבת אתכם שאפט 33>). והדברים המיוחדים הללו זה המכשפות והמגנים שלהן (וכמובן השאר!). זה פשוט מטווורףף באנימה ~! והכי חשוב, מיוחדד! למשל (לאלה שלא קראו את המנגה אל תיכנסו כדי שלא תעשו לעצמכם ספוילרים), אתם זוכרים את המכשפה גרטרוד מהצ'אפטר השני? לא? טוב. כרגע זה לא חשוב, באנימה היא ניראת כך- אני לחיץ. כן, כך כל המכשפות נראות באנימה, זה מה שעושה את האנימה מדהימה ומיוחדת, הייתי מראה עוד אבל לא אהרוס לכם!
עכשיו, האוסטים. ובכן, דבר ראשון, מה זה אוסט? אז OST זה קיצור של ORIGINAL SOUND TRACK, שזה המוזיקה שמופיעה ברקע האנימה, אם אתם לא שמים אליה לב, כמה חבל. האוסט זה אחד הדברים הכי מדהימים שקיים בכל אנימה שהיא. וכאן, האוסטים פשוט מדהימים והכי אהובים עלי (בכללי, מתה על המלחינה 33>). קשה לי להאמין שמישהו לא יאהב את האוסטים (גם כן, אלה שלא קראו לא להיכנס כדי לא לקבל ספויילרים) כמו זה- אני לחיץ וכמו זה- אני לחיץ ועוד כל השאר שאני לא יכולה לשים פה כדי לא להציף את הפוסט.
ובכן, הייתי ממש רוצה עוד לחפור על האנימה אבל זה לא כזה רצוי לאתר מנגה ^^" וגם לא הייתי גומרת עם כל המכשפות, האוסטים, עלילה, עשייה ובכללי הכל. או, ועוד דבר. אולי זה יגרום לכם לרצות אפילו יותר לצפות באנימה. האנימה ניצחה ב6 קטגוריות באנימה איי.אל ב"אנימות השנה" לשנת 2011. הקרקטריונים שהאנימה ניצחה: מסתורין השנה, סיומת השנה, אנימציית השנה (ברור  שכן.), OST השנה (אין ויכוחים.), נבל השנה (הכי נכון שיש!), והכי חשוב -אנימת השנה-. כך ש..אני מקווה שאולי זה יגרום לכם לצפות בזה 3:~, לפוסט המלא באנימה איי.אל- אני לחיץ.
עכשיו, אולי תגידו "טוב, השתכנעתי! אבל... אני פה קורא מנגה בעברית, אז אני גם צופה בעברית! סליחה, לא כולנו גאונים באנגלית..." , הי, לא סתם כתבתי את כל זה, האנימה מתורגמת לעברית ושם תוכלו לצפות בה, לאלה המתקשים (כי לא בטוח שכל מי שקורא כאן מתקשה~), אז ניתן למצוא באנימה ביט, אבל אם אתם עצלנים לחפש אז הנה- אני לחיץ.
זהו. הגעתם לסיום החפירה שלי, תודה לכל מי שקרא XD. עכשיו, גם כמה מילים מ..שרי כמובן! אחרי הכל היא אחראית הפרוייקט ובטח יש לה מה להגיד, אז להתראות ומקווה להפגש איתכם (כן, "להפגש") בפרוייקטים אחרים D: (שכרגע.. אין לי ממש, אעבוד בעיקר על הV2 כרגע XD), אז אמ.. נתראה! אולי...




היי כולם! כמו שאתם יכולים לראות זהו הסיום של הפרוייקט!

מקווה שאהבתם את המנגה כמו שאני אהבתי, אני ממש שמחה שתירגמתי אותה כי זה גרם לי להבין דברים שבזמנו לא הבנתי.
כעיקרון אין לי יותר מידי מה לומר בגלל שאחותי כבר אמרה את הכל XD
אני רק אחזק את הקטע של ההמלצה על האנימה. יש סיכוי מסויים שנתרגם את מנגת הספין-אוף, הנערה הקסומה מאדוקה מאגיקה ~הסיפור האחר~ שבהן מאמי קיוקו וסאיאקה הן הדמויות הראשיות ומתראים את הצד שלהן בסיפור מעט שונה.
אפשר לומר שהוא יותר המשך של האנימה ולא של המנגה (בגלל שינויים בעיצוב בעיקר) ככה שכדי לא למנוע בלבול, מומלץ מאוד לצפות (כמובן שזאת לא הסיבה היחידה).

תודה רבה למירי שעשתה המון בפרוייקט גם כשהיא לא הכי רצתה, תודה לנועם שעזר לנו בקטעים הקשים (הוא כזה PRO)  וכמובן תודה לכם שנשארתם איתנו כל הדרך הזאת וקראתם את המנגה!


פרק 11
הורדה|| קריאה ישירה

פרק 12
הורדה|| קריאה ישירה


2 תגובות:

אנונימי

תודה :)

הוסף רשומת תגובה

חזור למעלה