~ הכרזה ~ פרויקט חדש! פרויקט חד פעמי!

היי^^
התרגלם כבר לחזרה לאתר? לא? תמיד תוכלו לפנות אלינו אם יש לכם בעיה^^

טוב, עכשיו אסביר על הפרויקט החדש. בעיקרון, "פרויקט חד פעמי" הוא פרויקט פרויקט אישי שלי שבו אתרגם וואן-שוט או את הצ'אפטר הראשון בסדרת מנגה מסויימת על מנת "להעשיר" את כמות המנגה שלכם ולחשוף אתכם, הקוראים, לעולם הגדול של המנגה. "למה זה טוב? צ'אפטר אחד וזהו לא שווה כלום..." אני חושב שדווקא להפך, ככה תוכלו להכיר יותר מנגות ולחכות בציפייה לאנימה עליה או אפילו להתחיל לתרגם בעצמכם את המנגה הזאת! מנגה מתוך הפרויקט החד פעמי  שנראה שיש לה ביקוש גדול נחפש מתרגם קבוע בשבילה :)

אז עכשיו לפרסום הצ'אפטר הראשון במנגה הנקראת "כל מה שאתה צריך זה להרוג", יוצרי המנגה הם היוצרים של המנגה "באקומן" ושל המנגה "מחברת המוות", אלה שמכירים את המנגות/האנימות האלה אני בטוח שכבר מצפים לקרוא את הצ'אפטר שאפרסם עכשיו, אני טועה?

אתם מוזמנים להגיב לנו מה אתם חושבים על הפרויקט^^

לינקים
הורדה|כאן
קריאה ישירה|כאן

5 תגובות:

avishi

תודה רבה!

יצא לא מזמן סרט שלקח את העלילה של זה
Edge of Tomorrow

אנונימי

הסרט הוא ''קצה המחר'' אותו רעיון רק בגרסה ''אמריקאית''

Unknown
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
אנונימי

כל מה שאתה צריך זה להרוג זה אחלה מנגה תודה שאתם מתרגמים בפרויקט הזה הוא חד פעמי?

אנונימי

אני מקווה שתמשיכו לתרגם אותה

הוסף רשומת תגובה

חזור למעלה